Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, November 2, 2008

Laut, udara, darat, semua ku redah

Aku baru je balik dari Langkawi. Ada kerja sikit. Yang lawak tu entah macam mana orang kat pejabat aku boleh tersilap tempah tiket flight untuk aku. Patut aku boleh naik flight dari Tawau sampai la ke Langkawi. Tapi bila aku tengok tiket aku, rupanya perjalanan flight aku cuma sampai Alor Setar je. Huhu.. Selebihnya terpaksa aku pandai-pandai sendiri untuk sampai ke destinasi yang diarahkan.

Nak tak nak terpaksa la aku naik feri untuk menyeberang laut menuju ke Langkawi. Hehe..dalam satu hari tu aku ikut jalan darat, udara dan laut. Bila balik lak, sama la macam tu. Penat memang penat. Terkejar-kejar. Takpe la. Asalkan objektif tercapai. Ni dah balik. Benda pertama yang aku kene buat adalah CLAIM. Huahaha... Claim jangan tak claim.

0 comments