Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Friday, November 21, 2008

Clearing another cheque

Jumaat lepas aku clearkan lagi satu cek. Semalam pun lagi satu cek. Setiap cek bernilai RM500. Tapi sebab tu cek outstation, KL lak tu. Aku ni kat Sabah. Maka lama la aku nak menunggu cek tu clear. Biasa kene tunggu 14 hari. Tak pe la. Asalkan cek tu clear. Huahaha... Alhamdulillah...

Kalau ada sesiapa yang nak join venture, aku sangat mengalu-alukan. Boleh la aku boost sikit modal yang ada untuk boost lagi keuntungan. Untungnya takde la besar. Biasa dalam 11% je. Tapi kalau dapat boost modal, aku target boleh la boost keuntungan sampai 20%. Tak la banyak. Tapi jadi la. Ada la hasilnya juga. Tapi kalau main strategi sikit, rasanya boleh tinggi lagi tu. Hehehe... Aku buat ni pun saja-saja je. Mengisi masa lapang.

0 comments