Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, November 29, 2008

Blues anak aku

Macam yang aku cakap aritu. Nak buat apa-apa memang kene tengok mood. Bukan apa. Anak aku ni kan baby perantau. Hehehe... Lebih-lebih lagi bila dia teringat atuk dia, nenek dia, pakcik-pakcik dan makcik-makcik dia. Huhu..pakcik makcik kepada anak aku ni muda-muda lagi. Majoritinya masih bersekolah. Huahaha... Muda-muda lagi dah jadi pakcik makcik. Kesian.....

Dengan kata lain, anak aku ni jiwang la. Huahaha... Apa la Taufiq ni. Tak rock la anak abah ;-) Bila dia tengah jiwang ke, tengah nak layan blues ke, aku la biasanya yang menemankan anak aku ni. Biasanya kitorang duduk depan akuarium ;-) Tak pun kengkadang tengok Naruto ke. Huahaha... Dan yang satu lagi benda adalah anak aku minat tengok rancangan masakan. Aritu aku dah ada cerita sikit ek tentang ni. Khusyuk betul dia tengok orang memasak. Kalau tengok orang makan, nanti lidah dia mula la gerak-gerak. Terliur la tu...

Pastu anak aku ni selalu nak berteman. Dia lagi suka kalau mak bapa dia ada kat sebelah. Tak payah pegang dia pun takpe. Asalkan dia nampak ada depan mata dia. Nanti dia pandai la main sorang-sorang. Manja betul anak bujang aku ni.

Tengok la tu. Eksennya dia dapat tiarap. Sejak aku beli tikar hijau ni makin suka pulak dia meniarap.

Ewah-ewah... Posing pulak dia eh.


Hehe...Kengkadang dia meniarap sampai tertidur. Penat sangat la tu. Huhuhu...

0 comments