Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Tuesday, November 18, 2008

Bubble in da house

Aku hold dulu untuk guna Kalkwasser. Petang tadi lepas balik keje, aku try test amik segelas air dari akuarium aku. Pastu letak air bubbleguna pam angin. Aku biarkan sejam. Lepas sejam aku test pH dan hasilnya pH meningkat kepada 8.8. Pergh...

Apa lagi... Aku pun terus applied la kat akuarium aku. Cuma aku kene buat supaya bubble-bubble takkan ada pada permukaan air akuarium. Apa yang aku buat, adalah macam kat bawah ni.


Tapi kalau nak bandingkan akuarium dengan gelas tadi (eksperimen untuk nak naikkan pH guna bubble air), takkan la sejam je dah boleh ada kesan ek. Hehehe... Lepas 2 jam aku test ada la pH dia jadi 7.8. Huhu...teruskan usaha.

Aku dah dapat dah Kalkwasser. Dah bancuh dah. Tunggu esok kot baru start dripping.

Ni gambar yang paling latest

0 comments