Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, November 30, 2008

Koleksi akuarium dari pasar

Macam hari minggu yang biasa, aku dengan bini aku dan anak aku jalan-jalan kat Pasar Takada. Kitorang pegi pasar ni bukan mesti ada nak beli apa-apa. Biasanya sekadar nak bawa bini dan anak aku jalan-jalan. Kesian gak diorang duduk rumah je.

Lepas puas kitorang pusing-pusing kat pasar, baru la pikir nak beli apa. Hehe..dengan kata lain, kitorang pusing-pusing kat pasar tu sambil cari idea nak beli apa ;-) Kitorang beli buah mangga ngan petai. Hehe...bini aku suka makan petai bakar. Aku ler yang ngajor bini aku makan petai bakar ni ;-)

Yang bestnya, aku beli gak makanan laut. Beli sikit je. Setengah kilo. Tujuan sebenar adalah untuk nak letak dalam akuarium ;-) Tapi letak sekor dua je untuk setiap jenis. Tapi takkan nak beil satu je kan. Takpe la. Bakinya buat makan la. Hehehe...



Bukan aku yang benamkan eh. Benda tu yang benamkan diri dia dalam pasir tu. Cari makanan agaknya. Baru la aku tau macamana benda alah ni semua hidup, makan. Huhuhu...

0 comments