Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Wednesday, January 21, 2009

Penatnya ke hari ni ek

Biasanya petang-petang lepas balik kerja, aku dengan Taufiq akan lepak depan TV sambil tengok Spongebob ;-) Sambil-sambil tu tengok akuarium. Tengok gelagat ikan-ikan berenang-renang bermain-main. Biasanya Taufiq baring sendiri depan TV sambil tengok TV. Dan aku pulak lepak atas sofa sambil tengok TV dengan Taufiq. Tapi arini napa entah Taufiq nak aku peluk dia.

Saje je kot nak manja-manja dengan abah dia. Aku pun peluk la Taufiq, duduk atas sofa sambil sama-sama tengok TV. Bini aku macam biasa, kat dapur buat apa-apa yang patut. Sediakan apa yang patut untuk nak mengunyah sambil sama-sama tengok TV ;-)

Entah macam mana aku dengan Taufiq boleh tertidur sambil duduk. Huhuhu... Penat sangat ke arini. Aku pun tak tau. Macam biasa je. Tak de la sibuk sangat. Kelas pun standard la, macam biasa je. Taufiq pulak aku tak tau kenapa dia pun terlelap sama. Best kot sebab kene peluk dengan abah dia. Huhuhu...

Lepas isyak, kitorang pun keluar gi bandar, restock barang dapur. Tapi masa tengah shopping tu, tiba-tiba aku perasan badan Taufiq lebih panas dari biasa. Taufiq demam ni. Agaknya tu yang petang tadi boleh tertidur. Biasanya waktu-waktu macam tu dia main-main sambil tengok TV. Kesian Taufiq. Tidur awal ye Taufiq. Rehat-rehat. Lepas ni Taufiq nak pandai apa pulak ye Taufiq.

0 comments