Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Thursday, January 22, 2009

Cyclop-Eeze

Yesss...akhirnya sampai juga plankton yang aku order dari Singapore. Harganya termasuk kos penghantaran adalah sama dengan harga kalau beli kat KL. Ok la tu. Tak perlu la aku nak tunggu member aku balik KL untuk nak kirim. Hehehe...


Puas la ikan-ikan dan coral-coral aku makan lepas ni. Beli dalam bentuk kering. Kira plankton kering la ;-) Bila tuang je dalam akuarium, laju je ikan-ikan semua kejar berebut-rebut. Sedap kot. Huhuhu... Benda ni kena bancuh dalam air. Air laut la sebab nak tuang dalam akuarium air laut. Aku beli 30g je. Tak banyak. Tapi member aku kata boleh tahan setahun. Huhuhu... Ye la, sekali bancuh tak sampai 1 sudu teh pun. Nak abiskan 1 botol pun paling laju agaknya seminggu kot.





Cyclop-Eeze. Plankton kering. Bancuh dengan air laut.

0 comments