Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, January 31, 2009

Main Forex lagi

Sebelum ni aku main forex guna akaun demo je. Kalau untung pun bukan untung betul-betul la. Sebab guna duit virtual je. Huhuhu... Nak guna duit betul-betul tak berani lagi. Tapi takpe la. Sekadar nak amik pengalaman je. Walaupun guna duit virtual. tapi betul-betul ikut pasaran realiti. Cuma duitnya bukan duit betul la sebab modal pun bukan guna duit betul. Kalau guna duit betul, untung besar dah. Huhuhu...

Tapi baru-baru ni baru try guna duit betul. Tapi modal kecik je la. Alhamdulillah setakat ni untung 3% setiap minggu. Sebulan ada 4 minggu, jadi untung sebulan lebih kurang 12% la. Jadi la. Tapi kengkadang untung 0%. Biasa la main forex. Untung tak tetap.

Setakat ni ada dah beberapa orang yang jadi rakan kongsi aku main forex ni. Huhuhu... Diorang kongsi modal la dengan aku. Biar modal besar sikit. Sama-sama kongsi modal, sama-sam untung dan sama-sama rugi :-P huhuhu... Tapi macamana pun sebarang kerugian adalah sangat-sangat dielakkan. Sape la yang nak rugi kan. Hehehe...

Kalau ada yang berminat, boleh la usha-usha blog forex aku di duokinoForex

Jemput la untung menjadi rakan kongsi aku ;-) Tapi jangan salah paham. Ni bukan skim cepat kaya. Keuntungan bukan tetap. Berubah-ubah ikut pasaran matawang. Dan risiko untuk rugi tetap ada. Tapi takde la sengaja nak buat rugi. Sape la yang nak rugi kan? Kalau untung, kita sama-sama untung. Kalau rugi, kita sama-sama rugi. Baru la namanya rakan kongsi ;-) business-partner la katakan.

0 comments