Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Friday, December 26, 2008

No more Terlupa Tutup Air lagi...

Walaupun rumah sewa aku ni dah ada dah perabot dan perkakas asas, tapi aku rasa elok aku beli juga barang-barang aku sendiri. Lagipun macam kosong je rumah ni. Kalau duduk bujang takpe la. Tapi takde feel rasa rumah orang dah berkeluarga la. Tu yang last-last aku buat keputusan nak memenuhkan rumah ni sedikit demi sedikit ;-) hehehe....

Hari ni aku beli satu lagi benda iaitu mesin basuh fully auto. 8.5kg punya. Brand apa? Aiseh... Samsung lagi... Huhuhu...




Tengok tu. Suka la bini aku tu. Lepas ni takde la asik kene marah sebab selalu bazir air. Apa taknye. Selalu lupa yang dia tengah basuh baju. Isi air lepas tu tinggal. Tau-tau dah setengah jam air melimpah-limpah. Huhuhu... Apa laaa... Sibuk sangat la tu :-P huhuhu...




Ewah-ewah Taufiq... Suka-suka dia je nak duduk atas tu eh.




Samsung lagi.... 8.5kg punye ni. Lepas ni boleh basuh toto la. Hehehe...

1 comments

Ummie December 29, 2008 at 8:03 PM

fuyyoh.... hebat tu. makin maju sekarang tu.kira2 hijrah la ni.. ye la... kesian gak zack.. nenengkan taufiq sampai terlena, pahtu lupa yang dia duk masukkan air dalam mesin semi auto tu. loni dah okay la tu..