Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Friday, November 27, 2009

Masak di pagi raya

Pagi ni pukul 4 pagi kitorang bangun. Nak masak la, apa lagi... Takde la awal mana pun kalau kat Sabah ni. Dekat-dekat nak waktu Subuh je tu. Aku pun menyambung kembali kerja-kerja memasak ketupat. Huhuhu...nasib baik la semalam bini aku dah masak ketupat plastik. At least ada la backup. Lebih kurang pukul 10 pagi nanti masak la ketupat ni.


Bini aku pulak memulakan projek memasak rendangnya. Pastu tak lupa juga kuah lodeh. Bini aku kata nak makan lontong. Malam tadi sebelum blackout, bini aku dah prepare dah sikit-sikit. Jadi takde la kelam kabut sangat pagi ni. Steady je. Bukan apa, bini aku nak sambung projek dia la. Siapkan deco kek yang ditempat. Pagi ni kang orang nak ambil.

Aku pulak nak siap-siap pegi masjid. Sembahyang raya la kan..... Nak join takbir sekali.

0 comments