Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Friday, July 30, 2010

Dah lama tak try DSLR

Bila tengok ramai member-member yang dah guna kamera DSLR, aku pun teruja juga nak test guna juga. Dah lama dah aku tak guna. Ada juga la hari tu aku guna kolej punya masa keluar buat promosi. Tapi pakai mode Auto je la. Tak sempat nak setting. Nak cepat je, yang penting ada gambar. Hahaha.....
Anak aku la yang jadi model. Huhuhu.....







Kamera : D40
Lens : AF-S DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR (3.0x)
Shutter Speed : 1/6
Exposure Mode : Shutter
White Balance : +1.0




Yang ni bukan anak aku yang jadi model. Hahaha... Ni aku ambil gambar permukaan air akuarium aku. Aku suka tengok riak air tu.



Kamera : D3000
Lens : AF-S DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR (3.0x)
Shutter Speed : 1/2.5
Exposure Mode : Shutter
White Balance : -1.0


Semua gambar ni indoor je. Waktu malam. Aku pun takde la pandai sangat guna kamera DSLR ni. Lagipun sekarang ni banyak benda lain aku nak buat. Jarang ada masa nak ambil gambar ni.

0 comments