Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, April 24, 2010

Kursus Pendek Asas Komputer tak kira usia

Kursus Pendek merupakan kursus yang dijalankan dalam masa sehari. Terdapat pelbagai kursus yang disediakan. Aku juga tak ketinggalan untuk menjadi tenaga pengajar untuk kursus-kursus tersebut. Sekiranya aku tidak menjadi tenaga pengajar pun, aku mungkin juga terlibat sebagai urusetia untuk kursus-kursus tersebut.

Antara kursus pendek yang aku pernah ajar ialah

-Kursus Microsoft Word
-Kursus Microsoft Excel
-Kursus Microsoft PowerPoint
-Kursus Asas Internet
-Kursus Membina Blog
-Kursus Asas Komputer
-Kursus Asas Baikpulih Komputer
-Kursus Pengurusan Mesyuarat
-Kursus Asas Pendawaian

Apa yang menarik mengajar kursus pendek ini ialah pesertanya tidak mengira usia. Kanak-kanak, remaja dan dewasa. Kadang-kadang mengajar peserta yang lebih muda. Kadang-kadang peserta yang sama baya. Kadang-kadang peserta yang lebih tua. Ada juga peserta yang boleh aku panggil pakcik, makcik, atuk, nenek. Hehehe...

Pelbagai kerenah yang boleh dilihat. Tapi tak ketinggalan juga dengan seorang peserta cilik ini.




Ini merupakan sesi amali semasa kursus dijalankan.

2 comments

Kamal Hakim April 25, 2010 at 9:46 AM

alolololololo comeynye... taufik ke tuh??

mamat April 25, 2010 at 12:52 PM

sape lg kalo bkn anak buah kau tu kim...
Si taufiq. Hahaha...