Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, October 11, 2009

Hadiah Raya Taufiq

Sempena dengan raya kali ni, Taufiq dapat sesuatu yang aku rasa dah lama Taufiq nak. Kalau ke rumah kawan-kawan, memang benda yang lebih kurang macam ni la yang Taufiq kejar. Kalau nampak yang lebih besar, yang paling besar tu la yang dia nak.

Selepas aku beraya di rumah kawan aku yang sememangnya membuat openhouse hari ni, kami anak beranak bersiar-siar di bandar, di kedai-kedai, pasaraya. Sebenarnya dah berkali-kali juga dah usha. Tapi mana la tau, ada yang lagi best. Tu yang aku tak beli lagi. Tapi hari ni aku buat keputusan untuk belikan. Dalam banyak-banyak yang dah kami usha, aku rasa yang satu ni la yang rasanya berbaloi. Haha...belum bayar lagi Taufiq dah macam tak sabar je.

Bila dalam perjalanan balik tadi pulak, Taufiq dah mamai dah. Mengantuk. Penat kot. Tapi sampai je kat rumah, aku letak barang yang baru aku beli untuk dia tadi. Terus je terbeliak matanya. Terus segar. Sampai sekarang, entah apa lagi la yang dia nak buat kat barang baru dia tu. Explore abis.





Kereta baru Taufiq




Sibuk dia explore kereta barunya. Lampunya, lampu signalnya, hornnya, lagu-lagunya...

0 comments