Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Wednesday, September 23, 2009

Raya keempat

Pagi-pagi lepas bersiap, kami anak-beranak ke Taman Manis. Rumah mak bapa aku. Hahaha...berulang-alik je la kitorang ni. Nak luangkan masa dengan dua-dua belah keluarga. Nasib baik dekat.

Hari ni juga merupakan hari majlis perkahwinan paklong aku. Kat Kampung Gombak, Batu Pahat. Confirm ramai sedara-mara aku datang. Mudah sikit. Jumpa semua kat sini. Automatik aku kira dah beraya la dengan diorang. Dah jumpa diorang. Hehehe... Takde majlis bersanding. Cuma buat jamuan besar-besaran je la.


Hehehe...korang cari la sendiri mana satu pasangan pengantinnya.

Lepas pergi majlis kahwin, mak aku ajak pergi Summit BP. Hehehe... Aku ngan bini aku amik kesempatan bershopping la. Apa lagi.

0 comments