Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, September 19, 2009

Misi sebelum raya

Semalam ni aku mendapat misi. Misi sebenar adalah untuk ke Ulu Yam, ambil adik aku. Tapi makin bertambah lak misi aku. Ambil adik aku yang kat Hulu Langat sekali.

Jadi, destinasi pertama aku adalah Hulu Langat. Pastu ke Ulu Yam pulak. On da way nak ke Ulu Yam, dapat call dari paklong aku. Minta ambil barang dia kat Nilai. Nak bawa ke Kampung Gombak. Hahaha...makin bertambah misi aku.

Huhuhu...sampai kat area Batu Caves, van ada problem. Terpaksa la kami lepak satu petang kat bengkel sementara tunggu van siap repair. Agak-agak dah nak Maghrib baru kami sambung perjalanan ke Ulu Yam. Satu persatu misi diselesaikan walaupun tertunda sebab banyak masalah teknikal.

Mula-mula ingat sampai Parit Raja malam. Tapi last-last sampai pukul 4 pagi. Terus je sahur. Huahaha... Ngantuk gila. Apa pun misi berjaya dilaksanakan. Misi sempena raya.

0 comments