Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Friday, June 12, 2009

KL to Kota Kinabalu / Narita

Hari ni aku balik dari semenanjung ke Tawau. Baru habis kursus di Kolej Komuniti Jelebu. Naik flight dari KLIA ke Kota Kinabalu, pastu sambung lak dari Kota Kinabalu ke Tawau. Kebetulan flight ke Kota Kinabalu tu memang flight untuk ke Narita. Narita ni kat Jepun la, mana lagi. Hehehe... Biasanya kalau ada announcement cuma dalam Malay dan English je. Tapi kali ni siap dalam Bahasa Jepun sekali.

Dan dalam masa yang sama, sekali lagi aku berpeluang naik Boeing-777. Tapi seat aku kat sayap kapal terbang la. Dah la kapal terbang ni besar. Sayapnya pun besar la. Habis tak nampak apa-apa. Ada la nampak pemandangan sikit je. Huhuhu... Tengok la tu...



Nasib baik kapal terbang ni ada tv LCD ;-) leh la aku hilangkan boring. Main game je, tengok movie ke.


Takde earphone jadi tak dapat dengar la. Tak best gak tengok movie tanpa suara. Huhuhu...

Main game Freecell je la. Malas lak nak main game lain.


Sekali sekala tengok la keadaan penerbangan dari semasa ke semasa.


Baru la aku tau, rupanya kalau dah terbang kat atas ni suhunya leh cecah -50 darjah celcius. Pergh...sejuk tuuu.....



Ganggang ni nak guna untuk tepon pun boleh. Tapi kene bayar la. Huhuhu... Aku guna untuk nak kawal channel ngan untuk nak main game je. Takde keje nak tepon-tepon orang masa dalam kapal terbang ni :-P
Boeing-777

Boeing-737

MASWing

Sementara tunggu flight ke Tawau, aku merayau-rayau kat airport Kota Kinabalu. Ada akuarium air laut kat airport ni. Tapi coralnya sikit je ek. Huhuhu...
Sampai je Tawau, aku balik rumah. Pastu gi opis jap. Amik barang yang aku order dari Fish-Street. Pastu balik rumah la balik. Uatpe lepak opis lama-lama. Kan ke aku dapat cuti hari ni. Cuti perjalanan. Hehehe...

3 comments

Sidar S June 12, 2009 at 10:34 PM

la..ko g kursus ek..patut la seminggu ni takde org dtg bilik staff isi air dlm botol..=p

mamat June 13, 2009 at 7:36 AM

eh? bukan 2minggu ke takde org dtg bilik staff isi air dlm botol ;-)

Sidar S June 13, 2009 at 11:45 AM

2 minggu ke??yelah kot..da kurg org g amek air..bosan la..hihi..