Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Tuesday, June 30, 2009

Jawab survey untuk isi masa

Masa zaman belajar dulu, time tak berapa ada duit sangat, selalu asik sibuk cari peluang untuk online. Bila dapat pasang streamyx kat rumah sewa, memanjang la ngadap internet. Rasa rugi kalau tak gunakan. Ye la...dah bayar kan...

Tapi bila dah kerja, kat opis memang ada internet. Kat rumah pun aku pasang streamyx juga. Kadang-kadang rasa tak tau nak buka apa bila main internet. Hehehe... Benda rutin je la. Kadang-kadang je surf benda-benda baru. Kalau nak cari info tentang sesuatu je la.

Kadang-kadang baca la blog kawan-kawan ke, blog siapa-siapa je yang rasa menarik, kene dengan minat aku. Hehehe... Salah satu laman yang aku singgah adalah YouthSays. Mungkin ada yang tau tentang web ni. Mungkin ada yang tak tau. Tak de apa sangat pun. Macam forum je pun ada gak. Saje tengok pendapat-pendapat orang.

Cuma yang menariknya, ada sesetengah survey yang dikemukakan, ada menawarkan ganjaran bila kita menjawabnya. Menarik tak..... Bergantung la. Ada kadang satu survey dapat 20sen, kadang 50sen. Ada juga yang RM1.00 tak tentu la. Kumpul-kumpul sampai RM50.00 boleh la keluarkan duit tu.

Bukan la nak kaya dengan menjawab survey tu. Tapi daripada surf internet gitu-gitu je. Kalau dapat sesuatu kira ok la juga kan ;-)

Kalau berminat, boleh la singgah laman ni. Klik je ni.

0 comments