Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Saturday, April 4, 2009

Performance of My duokinoForex

Setelah beberapa minggu aku berkecimpung dengan forex secara agak serius, dengan bermodalkan yang tak berapa banyak ;-) aku rasa agak puas hati la dengan performance aku setakat ni.

Aku ada dua akaun forex dimana setiap akaun menggunakan platform yang berbeza. Setiap platform, berbeza modalnya. Untuk memudahkan untuk aku membahagikan keuntungan, aku bahagikan dalam bentuk lot.

Platform Lama, modal untuk 1 lot RM35

Platform Baru, modal untuk 1 lot RM37

Dan setakat ni, untuk Platform Lama dah 12 minggu dan Platform Baru baru je 6 minggu.


Graf menunjukkan performance Forex aku. Kalau berminat nak mengikuti perkembangannya, aku update tiap minggu kat duokinoForex. Keuntungan dikira setiap minggu. InsyaAllah aku akan umum keuntungan setiap Sabtu dan pada hari tu juga keuntungan akan dibayar.

0 comments