Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, May 30, 2010

Beberapa ketika selepas Unboxing D5000

Selepas beberapa ketika, kerja-kerja unboxing D5000 selesai dilakukan. Sesi seterusnya adalah test-run. Hahaha...

Seperti biasa anak aku, Taufiq akan menjadi model. Sementara anak aku tu membuat aksi bebas, aku pun mencuba D5000.

Dengan menggunakan lensa AF-S DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR (3.0x) dan juga Shutter Priority Mode, tanpa flash aksi-aksi Taufiq telah pun dirakamkan.



Seterusnya adalah menggunakan lensa AF-DX VR Zoom-Nikkor 55-200mm f/4-5.6G IF-ED. Masih lagi menggunakan Shutter Priority Mode tanpa flash.





Pokok kelapa ini berada berdekatan dengan laut. Dan aku mengambil gambar ini dari rumah aku. Bagi yang tau kedudukan rumah aku, boleh la mengagak berapa jauh pokok kelapa ni dari rumah aku. Lebih kurang 600 meter je. Bukan jauh pun.

0 comments