Visitor


Contact Me


Email : be_baby_face@yahoo.com

Followers

Sunday, March 21, 2010

Swimming pool Taufiq

Taufiq ni suka main air. Walaupun sebenarnya dia tak tahan sejuk sangat, tapi semua tu bukan penghalang. Pantang aku kasi peluang main kat laman rumah. Paip air dan salur getah air dah tentu menjadi sasaran.


Ada gak sekali-sekala member aku ajak lepak-lepak kat Shan Sui Resort. Kat situ ada swimming pool. Memang seronok la Taufiq main air kat situ. Tapi paham-paham je la kalau lepak-lepak kat tempat ada swimming pool ni. Kalau kerap sangat memang terasa membazir la pulak. Padahal bukan aku yang nak sangat main air tu kan. Tapi takkan nak biar Taufiq sorang-sorang terjun dalam swimming pool tu kan. Jadi terpaksa la juga aku ngan mak Taufiq ikut serta.


Hahaha...tapi kalau bukan orang ajak, memang aku tak pergi la. Bukan apa, kalau orang ajak kan ke maknanya lagi ramai orang. Jadi, boleh la Taufiq belajar-belajar berkawan dengan orang. Tapi kalau setakat nak bagi Taufiq main air, kat laman rumah je cukup la. Hahaha...


Hari tu tergerak lak aku nak membeli kolam ngan pelampung Taufiq kat Giant. Apa lagi.... Sejak tu boleh kata selang 2 minggu la Taufiq main-main kat swimming pool dia tu. Hahaha... Dan semakin banyak la aksi-aksi yang Taufiq upgrade.


Video-video berikut adalah antara yang sempat dirakamkan.







0 comments